Post by horsepotingchip on Feb 6, 2022 22:17:22 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Marina - cooking games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Marina - cooking games 2022 version ▞▞▞
Dette spil har været hele den sjove oplevelse og virker for overvældende...faktisk vanedannende spil og kan ikke give slip på det, der er enorme fantastiske niveauer og forskellige udviklinger, så jeg ser frem til flere udfordringer, og det er en god en, selv du kan installere dette spil meget og forhåbentlig er det godt for dig tak 😀👍😊😄😁😉😀👍😊😄😁😉
Spild af bundt. Du kan ikke åbne niveauerne. Spiller altid selvstudiet. Men det er et fint spil.
Det har været et sjovt spil. Men jeg var på min 3. restaurant, da spillet styrtede ned. Da jeg åbnede appen igen, var alle restauranter låst, så jeg startede fra niveau 1
Hvornår får jeg det nye land!! Jeg har krydset alle niveauer baseret på forskellige restauranter fra Breakfasts Cafe til Creamezzi.. Men nu fik jeg ikke nogen ny restaurant baseret på nyt land........ Cooking Marina er et absolut interessant spil.. Så jeg vil spille det på sit næste niveau!!!!
Jeg ville elske at have spillet downloadet til min telefon uden at skulle slette de andre spil, som jeg nyder at spille. Venligst download spillet til min telefon. Tak i forventning.
Frygtelig for mange i app-køb
Forfærdelig. Det var fantastisk i starten, indtil du prøvede at svare på et par niveauer. Det vil lade dig spille dem, men vil ikke gå tilbage til de andre restuarant-niveauer. Ret denne fejl, og dit spil ville være vidunderligt
I dette spil er niveau 7 ikke åben i 1. butik? Hvorfor ?
I det første niveau spiller jeg, men efter det kommer det ud, og jeg skulle spille spillet og lave det samme problem
for mange annoncer. og annoncerne vil ikke spille, og fejlene er rigtige
Dette spil er såååå smukt, og jeg nød at spille det, men der er et problem, at efter at jeg har lavet mad, halter det nogle gange og får mig ikke prisen, men jeg elsker dette spil så meget!!!
meget godt spil
Godt, men det er tid
Det er virkelig sjovt
Genialt madlavningsspil! Tak!
Det er godt, men min nye restaurant er ikke åben endnu, selvom jeg var færdig med den forrige. Kan du fortælle mig, hvad jeg skal gøre¿
Jeg blev altid hængende på niveau 7 igen og igen.
Spillet var fantastisk i starten, men så blev det virkelig kedeligt, som om kunden blev vred meget hurtigere end spillets start. Ret det, så downloader jeg muligvis spillet igen. tak skal du have
maganda po siya laruin
venter på opdatering. når allerede slutningen og venter på opgradering.
Lad være med at downloade, hvis du ikke er hurtig
God fornøjelse ved at spille
Det er et fantastisk spil, men du har brug for internet for at åbne et nyt sted
Det er virkelig sjovt og så afslappende
På burgerrestauranten. Masser af måder at fuldføre sværere niveauer på. Jeg kan lide det!
Jeg arbejdede så hurtigt jeg kunne
Meget frustrerende! Maden flytter sig ikke væk fra kogeområdet til tallerkener, uanset hvor du trykker eller hvor mange gange du trykker, hvilket får det til at brænde eller forsinke service. Dette skete meget i Burger-restauranten og det skete også i dessertrestauranten. Spillet giver dig heller ikke nok kunder eller tid til, at du kan nå målene. Alt mit udstyr og min mad er opgraderet til det maksimale og kan stadig ikke gennemføre flere niveauer.
Ft Lauderdale Florida interesseområde og ville sætte pris på muligheden og ville sætte pris på muligheden for erhvervserfaring i denne e-mail har
Jeg kan lide dette spil, men det vil ikke spille. Jeg ved ikke om det er min telefon der er problemet
Jeg var næsten færdig med 4. niveau, men da jeg åbnede appen for at fortsætte, åbnes den ikke. Jeg ventede i minutter, timer og dage, men det åbnede aldrig igen.
Dejligt spil, men spillet bad om at genopfylde din energi, så jeg kan kun lide dette spil små første 15 minutter, jeg føler, at det var et meget interessant spil, det er ikke så interessant
Jeg elsker spillet, men da jeg nåede niveau syv holdt det op med at fungere
Dejligt spil, men fortsæt-knappen hvornår er jeg færdig med at spille et niveau, nogle virker ikke, og annoncerne er irriterende
Kan ikke få mad til at gå på tallerkener, så bliver det meget frustrerende
Jurassic Dino Water World Adventure ayqr
mine børn elsker det her spil...
Brædder er for svære at slå.
Veri nej perle
Leder efter den nye version....jeg klikker på den, og jeg får intet.
Ja, dette er et fantastisk spil og niveauer, dette spil er godt
Spillet er meget sejt og interessant, ikke før jeg kom til niveau 12, den givne tid er ikke nok, jeg købte endda tid, men det var stadig ikke nok, bortset fra at det er et godt spil
Se, når du går til den anden butik, jeg kan ikke opgradere eller noget, ikke nok mønter eller hvad som helst. Det tager så lang tid at tilberede hmbg'en og du siger køb den og fjern annoncer bs. Har stadig annoncer på to af de spil, jeg har købt. Har talt med folk og intet er blevet sagt. Jeg kunne godt lide dette spil, men på det andet spil, så vi ses senere vil ikke downloade det en tredje gang.
Jeg kan godt lide dette spil
Et fint spil