Post by jeterpberziemar on Feb 20, 2022 21:37:41 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cat Escape ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cat Escape IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke penger ▞▞▞
▞▞▞ Cat Escape 2022 version ▞▞▞
Det er en god app, men hovedproblemet med spillet er at nivåene er vanskelige. Kan du gjøre dem litt enklere?
Virkelig dårlig opplevelse. Jeg trykket på fortsett-knappen etter å ha fullført et nivå, og det åpnet et popup-vindu for å rangere spillet. Grådige utviklere.
jeg liker dette spillet så godt, men det eneste som er galt er den jævla ADSen som svir så snart jeg installerte det, det viste meg bare annonsen 5 sekunder senere anathor one beklager ustavet
Olive Bixby kaller hvem som helst Skolenavnet var Olivia Summers dårlige lommer Cheddar Daisy var ikke dårlig støvelcaddiens hjørne Dårlige bestefar Eric Garner bodde aldri i alle standardvenner, men det er travelt å snakke Siri kropper dårlig var han dårlig i sengen liten noen😡😡 😡😡
dette spillet er som det beste for små barn å snike seg forbi de nanys
Avinstallert etter 5 min AD-er etter hvert kapittel og AD-er for enhver hud er ikke så morsomt for meg å vente etter hver AD for å spille ..
Jeg elsker dette spillet😘fordi katten er søt og søt....lag et annet spill takk.
dette spillet fra cute cat rescue dette spillet er veldig fint og matematikk
Det kalles katt flukt, og du må hjelpe katten rømme det er hva det er hvordan du spiller spillet. (4 år gamle gjennomgang!)
Betaler ingenting
det så bedre ut i annonsene, men når du laster ned er det annerledes
det er bra spill
Bra spill, for mange annonser
Jeg liker det veldig gøy etter min mening, men .. Det er veldig feilaktig, og da jeg var på min siste løype, var snøfnugget da jeg trykket på se annonse for å låse opp når jeg ikke engang fikk det og det var annonser overalt, så spillet gikk ikke bare tom for annonser, vær så snill å fikse dette annet enn at jeg virkelig liker spillet ditt
kontrollene er sprø
det er et morsomt spill! men det er mange annonser. liker mye. Det er det som gjør det litt mindre morsomt
Cat escape er veldig veldig enkelt, men i hundrevis av nivåer har jeg fullført opp til i nivå 1987 tema II hadde 2 før-nivåer, men de kommer på det viktigste nivået betyr viktig ikke viktig å spille veldig veldig lett og jeg vil ha noe hardt etter noen få dager jeg kan ikke avinstallere denne cat escape og installere cat escape geni og det er min kommentar hvis du håper å like kommentaren min
Fix det fikk ikke poeng..
Jeg liker dette spillet så mye at katten er så søt
Flott spill, men problemet er at hver 2 vei har et tillegg, og når du låser opp et skinn eller en sti er det for et tillegg, men i tillegg til det fantastiske spillet 🎮 og det er snakk om cat escape 2 fantastisk spill, men SÅ MYE TILLEGG IKKE DONAL DET bare hvis du liker legger til. Vær forsiktig med disse 🎮 spillene. Hehe...
Full av annonser som tar deg til apper. Smertefullt
For mange annonser, men spillet er ok.
så spennende. får nervøs for å bli tatt haha
utmerket app bortsett fra at den kjører annonser
Morsomme og fengslende bare for mange annonser
Jeg liker det litt, men jeg ga det bare 2 stjerner f.Kr. 1# det er for dårlig og dårlig kvalitet 2# f.Kr. det er som en kopi av spillet wobble mann og 3# f.Kr. bort det eneste jeg liker med det er at du kan gjemme deg på steder, men jeg foreslår ikke at du laster ned denne appen, men jeg foreslår at du laster ned wobble man, den er mindre laggy og mindre tilføyelser og gode skinn og stier, og er den originale kopien ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Annonsene er urovekkende
Veldig interessant spill uten å lage annonsene for å forstyrre det
Ikke engang 10 sekunder inn i dette spillet og måtte se en annonse. Nei takk!
Dette spillet er veldig morsomt, men det trenger en oppdatering hver tiende dag etter den første oppdateringen, så jeg gir det bare tre stjerner.
så mange legger..hvert jeg går inn på et annet nivå, dukker det alltid opp. ikke installer denne appen, kast bort tid på dette spillet
Cat Escape 캐주얼 게임 ltss
Så mange annonser i dette spillet når vi fullfører et hvilket som helst nivå, kommer annonser ellers er dette spillet så bra at vi liker å spille, men på grunn av annonser gir jeg kun 1 stjerne, men dette spillet likte jeg det. Du bør prøve at minimumsannonser bare må komme, ikke så mange annonser må komme.
Jeg whould gi den 5 stjerner det er så gøy jeg elsker det, men noen ganger er det vanskelig
for mange ting som ikke er i min komfortsone
Dagen og den beste måten å
det er bra jeg liker hvordan det står at mjau er søtt for meg.🐱
super morsomt glitchy spill jeg anbefalte hvis du liker å kle på katten din og rømningsvakter
Det er søte, men hardt og så mye annonser
Hockey De Aire Reto Deportes rxbn
Cat Escape Thông thường tzz
Jeg elsker denne katteflukten, men jeg må fullføre 69 nivåer for å åpne dem for ikke å skryte. Jeg har allerede fullført 440 nivåer. Jeg vil ikke gi moren min litt godteri fordi hun sannsynligvis vil få mer i slutten av måneden, men jeg så ikke Zachary foreshore om hvordan det er spor på Halloween, så jeg vil gi en AJ noe tidlig. Hun kan få litt godteri i slutten av månedene
Dette spillet er liksom ikke så vanskelig, så gi det en 4
Kan ikke fortsette forbi nivå 80. Nivået mangler matfat som lar katten velte stablede bokser. Enten trenger matskål eller la kanoner skyte over bokser
så bra spill, men mange mange annonser etter at du har gjort noe ga annonser og annonser😤😤😤😤😤😤
Jeg synes det er søtt, men å prøve å kontrollere katten er ganske vanskelig
Dette spillet er så bra denne katten er veldig cute💛💛💛 jeg elsker dette spillet og katt meg og min bror er spilt dette spillet takket 😍
Cat Escape Hygge wjs
Dessverre tidenes beste spill!!
Dette spillet er så vi vil utvikle. Ingen problemer eller noe. For de som klager på annonsene, KAN DE IKKE HJELPE DET! Jeg elsker dette spillet! Jeg sletter den fordi jeg trenger plass på enheten min. Men jeg elsker dette spillet. 😁
Ikke så bra det er kjedelig
Dette er en god app, men det er en veldig dårlig ting 😔 når vi spiller én sjanse vil det være en annonse, det er mange tillegg til dette spillet, og det kommer også et nivå som kommer, dette er så dårlig at derfor gir jeg dette spillet kun 1 stjerner
Spillet er bra, men hvorfor 3 stjerner spør du kanskje i noen av nivåene i noen av bilderammen, det er et bilde av en skumle fyr. Det er litt foruroligende
For mye reklame, men veldig fint spill. Vennligst fiks dette spillet du vil fikse Jeg gir deg 5 stjerner takk.